خرید و فروش لیبل بسته بندی زعفران

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیبل بسته بندی زعفرانچند نوع لیبل برای بسته بندی زعفران وجود دارد؟لیبل بسته بندی زعفرانآیا یک زعفران بعد از بسته بندی باید دارای لیبل باشد؟قیمت انواع لیبل بسته بندی زعفرانلیبل بسته بندی زعفرانسفارش لیبل هولوگرام برای زعفران با قیمت ارزان
لیبل بسته بندی زعفران

لیبل بسته بندی زعفران در طرح های مختلفی تولید می شود که تعداد و اندازه چاپ آن بستگی به مشتری دارد و خرید و فروشش از طریق مراکز مختلف انجام می گیرد.
لیبل آن چیزی است که بر روی قوطی و جعبه های بسته بندی محصولات می چسبانند که دارای طرح های مختلفی است که نام برند محصول تولید شده روی آن چاپ می شود.

البته لیبل نام دیگری هم دارد که به آن برچسب می گویند و ابعاد، جنس، کیفیت و طرح های که تولید می شود با هم متفاوت می باشد.

خرید و فروش لیبل بسته بندی زعفران

بعد از تولید زعفران و بسته بندی آن لیبلی باید روی ظرفی که این محصول در آن قرار دارد زده شود تا برند آن زعفران مشخص باشد.

البته طرح هایی که انتخاب می شود و ابعادش بستگی به مقدار زعفران یا سلیقه مشتری دارد که کدام جنس و طرح را برای محصول خود بکار ببرد تا بتواند از این طریق ارزش زعفران خود را بالاتر ببرد.

در ضمن برچسب انتخاب شده بر روی زیبایی ظرف بسته بندی هم تاثیر می گذارد و آن را شیک می سازد.

معمولا لیبل های طراحی شده قیمت ارزانی دارند که مشتریان می توانند در هر تعداد که خواستند از طریق سایت های فروش بصورت آنلاین طرح مورد علاقه و اندازه آن را سفارش داده و خریداری کنند.

لیبل بسته بندی زعفران

چند نوع لیبل برای بسته بندی زعفران وجود دارد؟

لیبل ها یا هم برچسب ها در دو نوع طراحی می شوند که مخصوص انواع بسته بندی زعفران هستند.1. لیبل کاغذی: این برچسب به وسیله دستگاه های پیشرفته و مجهز طراحی می شود و هر دو طرف کاغذ یک طرح می گیرد.2. لیبل هولوگرام: این لیبل جدیدترین نوع است و طرح های جذابی دارد که بصورت سه بعدی تولید و چاپ می شود.

لیبل بسته بندی زعفران

آیا یک زعفران بعد از بسته بندی باید دارای لیبل باشد؟

معمولا برند محصولات تولید شده را از طریق بسته بندی و برچسبی که روی آن می زنند می شناسند که در بازار می توان انواع آن را دید.
در بسته بندی زعفران هم برای اینکه ظروف طرح شیکی به خود بگیرد و نام تجاری آن زعفران و اصل بودنش مشخص شود، باید لیبل زیبایی را با طرح و نوشته ای که مشتری می دهد چاپ شده و بر روی بسته بندی ها زده شود.از طریق لیبل زدن به بسته بندی محصولات می توانید مشتریان بیشتری را جذب خود کرده و فروشتان را بالا ببرید.

خرید و فروش لیبل بسته بندی زعفران

قیمت انواع لیبل بسته بندی زعفران

معمولا برچسب هایی که طراحی می شود از نظر ابعاد و جنس با هم فرق می کنند که این تغییر می توان روی قیمت ها هم تاثیر گذار باشد.
زیرا جنس لیبل کاغذی با لیبل هولوگرام که سه بعدی چاپ می شود با هم متفاوت بوده و معمولا هر چقدر برچسب شیک تر و جدیدتر و کیفیت بهتری داشته باشد قیمت آن هم بیشتر است.

لیبل بسته بندی زعفران

سفارش لیبل هولوگرام برای زعفران با قیمت ارزان

لیبل هولوگرام یکی از پرفروش ترین لیبل بسته بندی  زعفران است و تقریبا بیشتر مشتری ها بخاطر زیبایی و سه بعدی بودن نوشته های آن از این برچسب استفاده می کنند تا کیفیت محصول خود را بالا ببرند.
بنابراین شما هم می توانید برای بسته بندی زعفران خود با طرحی دلخواه زیباترین لیبل هولوگرام را با رنگ مورد علاقه خود سفارش داده تا از طریق این سایت در تعدادی که خواستید با قیمت مناسب تری چاپ شود.

محمد قربانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد قربانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09158655490

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: ثمین پک

email icon ایمیل: saffroncan.ir@gmail.com

گروه ثمین پک شما را به خرید بهترین قوطی و بسته بندی زعفران دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما  از طریق واتساپ ارتباط بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید