بسته بندی شیشه ای زعفران انتخاب مناسب برای صادرات

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت ظروف شیشه ای بسته بندی زعفرانچرا باید از ظروف زعفران برای بسته بندی استفاده کنیم؟استفاده از ظروفی با استاندارهای صادراتی و پروانه بهره برداری سلامتانتخاب بیشتر، صادرات بیشترکمک به روند تسریع خرید
ظروف شیشه ای بسته بندی زعفران

ظروف شیشه ای بسته بندی زعفران در چند سال اخیر رشد بسیار زیادی در صنعت بسته بندی زعفران داشته اند به طوری که افراد و شرکت های زیادی اقدام به واردات این نوع ظروف کرده و شرکت های داخلی زیادی ظرف شیشه ای بسته بندی زعفران را در محصولات خود جای داده اند.

از آنجه که زعفران یک بازار بسیار مهم می باشد، بخش بسیار زیادی از آن صادرات می شود و در اینجا یک بخش بسیار خودنمایی می کند و نقش زیادی بر روی ارزش افزوده زعفران ایجاد می کند و آن هم چیزی نیست جز بسته بندی یا ظرف زعفران. در ادامه می خواهید یک راهنمای سریع برای افرادی که قصد صادرات یا خرید زعفران را دارند انجام دهیم.

قیمت ظروف شیشه ای بسته بندی زعفران

حتما می دانید که ایران از دیرباز یکی از اصلی ترین صادرکننده های زعفران بوده است و حدود 90 درصد زعفران دنیا از این کشور خارج شده است. بعد از ایران کشور اسپانیا در این صنعت خودنمایی می کند که متاسفانه به دلیل اینکه این کشور زودتر از ایران به فکر بسته بندی افتاده، سهم بیشتری را از صادرات از آن خود کرده است.

ظروف شیشه ای بسته بندی زعفران

کشور ایران در چند سال اخیر به سمت بسته بندی های لوکس روی آورده و همین موضوع دلیلی برای بهره گیری بیشتر از زعفران است. شرکت های زیادی هم اقدام به تولید انواع ظروف زعفران کرده اند و هر شرکتی خود را اولین و بزرگترین تولید کننده می نامد که در عمل اینطور نیست.

چرا باید از ظروف زعفران برای بسته بندی استفاده کنیم؟

یکی از مهمترین عوامل فروش یک محصول برای مشتری نهایی قیمت مناسب و جنس باکیفیت و همچنین تولید کننده می باشد. اینکه از کجا باید فروشنده ها و واسطه های ظروف زعفران را بشناسید این است که ببنید در چه حدی هستند معمولا هیچ واسطه ای به دلیل نداشتن جنس و کمبود در تامین جنس، تبلیغات گسترده ای را انجام نمی دهد.

این نکته را هم فراموش نکنید که بعضی از شرکت ها تعداد سال که فعالیت کرده اند را به رخ می کشند، که این درست نیست با توجه به رشد زیرساخت های کشور و همچنین تکنولوژی های جدیدی که وارد شده یک شرکت نوپا و چابک می تواند گوی سبقت را از رقیبان قدیمی ربوده و در صدر فروش قرار گیرد که این موارد را بارها در شرکت های تولید کننده دیده اید.

استفاده از ظروفی با استاندارهای صادراتی و پروانه بهره برداری سلامت

این نکته نیاز به توضیح زیادی ندارد، هر کسی می داند که باید از ظروفی استفاده کند که دارای پروانه بهره برداری باشد که به محیط زیست ضرری وارد نسازد و شما در بخش صادرات دچار مشکل نکند.

قیمت ظروف شیشه ای بسته بندی زعفران

این که ظروفی مطابق با استاندارهای جهانی استفاده کنید، به این دلیل است که در بخش صادرات دیگر دغدغه ورود به کشورها را ندارید. معمولا در تولید ظروف زعفران نمی توان از مواد درجه دو یا استفاده شده استفاده کرد چون واقعا در کیفیت نهایی قوطی تاثیر گذار است و روی کیفیت نهایی محصول تاثیر گذار است.

انتخاب بیشتر، صادرات بیشتر

ظروف کریستالی دارای تنوع زیادی هستند که تولیدکنندگان داخلی اقدام به تولید آن ها می کند. به دلیل شفافیت بالایی که ظروف کریستالی دارند، شما دستتان در انتخاب بسیار باز می باشد.

کمک به روند تسریع خرید

اگر می خواهید قوطی یا ظرف زعفران خریداری نمایید و به دنبال مکانی هستید که بتوانید روند خرید را سریعتر کنید، بهتر است از طریق راه های ارتباطی که وجود دارد با مجموعه ما در تماس باشید. ما هر روزه سعی می کنید با راهنمایی هایی که انجام می دهیم، خرید ظروف زعفران و خشکبار را سریعتر و راحت تر کنیم.

با توجه به رشد شبکه های اجتماعی به صورت آنلاین در طول روز به تمام پرسش های شما پاسخ می دهیم.

محمد قربانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد قربانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09158655490

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: ثمین پک

email icon ایمیل: saffroncan.ir@gmail.com

گروه ثمین پک شما را به خرید بهترین قوطی و بسته بندی زعفران دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما  از طریق واتساپ ارتباط بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید