فروشنده قوطی پلی کریستال زعفران مستطیل

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی و خصوصیات قوطی پلی کریستال مستطیلی زعفرانخرید عمده قوطی پلی کریستال مستطیلیفروشنده قوطی پلی کریستال زعفران مستطیلی
فروشنده قوطی پلی کریستال

این سایت فروشنده قوطی پلی کریستال در شکل مستطیل با اندازه های کوچک و بزرگ و کیفیت عالی است تا شما مشتریان بتوانید نیاز خود را برطرف سازید.
ظروف مستطیلی یکی از بسته بندی های زعفران است که سالهاست در کشور ایران با بهترین دستگاه ها تولید می شود و از جنس های پلی کریستال اصل می باشد.
این ظروف که از دسته قوطی هاست با ضخامت کم و زیاد همراه با درب های مخصوصی تولید می شود که بهترین بسته بندی برای طلای سرخ است.

اگر محصولات ما از جمله زعفران در جای امنی قرار نگیرد خاصیت اولیه و آن رنگ و عطر خوش خود را از دست می دهد و باید هنگام فروش آن را در ظرف مخصوص خود نگهداری کرد.
برای همین همه تولید کنندگان و فروشندگان زعفران همیشه از این نوع بسته بندی ها استفاده می کنند و سعی دارند از قوطی های جدید که یک نمونه از آن به شکل مستطیلی است را انتخاب کنند تا مشتری جذب آن شود.
قوطی پلی کریستال مستطیلی از ابعاد مختلفی برخوردار است و از زعفران نیم گرمی تا یک مثقالی در آن بسته بندی می شود، اما انتخاب ابعاد و برند تولید شده بستگی به خود مشتری دارد که کدام سایزها را در نظر می گیرد.
فروشندگان زیادی هستند که انواع این قوطی ها را با کیفیت بالا و پایین در قیمت های گوناگونی به بازار عرضه می کنند تا مشتریان بتوانند به سفارش خود بپدازند.

فروشنده قوطی پلی کریستال

ویژگی و خصوصیات قوطی پلی کریستال مستطیلی زعفران

  • کاملا استاندارد و مناسب ترین ظرف بسته بندی زعفران
  • قیمت بسیار مناسب
  • امکان صادرات به کشورهای دیگر
  • کیفیت فوق العاده و مقاوم
  • شفاف و بدون تیرگی
  • دارای درب مخصوص برای نگهداری زعفران
  • تنوع زیاد در برند و ابعاد

فروشنده قوطی پلی کریستال

خرید عمده قوطی پلی کریستال مستطیلی

معمولا ظرف های پلی کریستال بخاطر دید کافی برای زعفران و نشکن بودن بیشتر برای بسته بندی انتخاب می شود که تنوع شکل و سایز آن ها زیاد است و مشتری می تواند راحت تر تصمیم بگیرد.
امروزه با توجه به فروش و تولید بالای این قوطی ها، خرید آن ها بصورت عمده به روش مستقیم و غیر مستقیم انجام می شود که یکی از سایت های معتبر برای سفارش این مرکز پیش رو است.

فروشنده قوطی پلی کریستال زعفران مستطیلی

این سایت امکان قبول سفارشات شما را برای خرید قوطی پلی کریستال دارد و هدفش رضایت مشتریان از کیفیت و استاندارد بودن این قوطی هاست که آن ها را در نازلترین قیمت به دستتان می رساند.
بنابراین می توانید انواع مختلف ظرف مستطیلی را برای بسته بندی زعفران در برند دلخواه انتخاب کرده و با تماس از طریق مشاوران سایت به تهیه آن بپردازید.

محمد قربانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد قربانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09158655490

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: ثمین پک

email icon ایمیل: saffroncan.ir@gmail.com

گروه ثمین پک شما را به خرید بهترین قوطی و بسته بندی زعفران دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما  از طریق واتساپ ارتباط بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید