فروش ظروف بسته بندی زعفران در مشهد

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش ظرف زعفران در مشهدانواع روش های چاپ روی پاکت های زعفرانپاکت های بسته بندی متالایزپاکت مقوایی گلاسه
پاکت بسته بندی متالایز

اگر از عمده فروشان زعفران هستید و می خواهید به صورت حضوری از مرکز فروش ظروف بسته بندی زعفران در مشهد دیدن کنید، کافیست با ما در ارتباط باشید. ما فروشگاهی جهت حضوری و دیدن نمونه کارهای زعفران برای شما تدارک دیدیم تا بتوانید با خیالی راحت از نزدیک نمونه کارها و قوطی های زعفران را دیده و پس از تست کیفیت محصولات آن ها را به هر تعدادی که میخواهید تهیه کنید.

فروش ظرف زعفران در مشهد

حتما می دانید که در صنعت بسته بندی ظروف زعفران تنوع کالا بسیار زیاد است. ما با انواع روش های چاپی که در اختیار داریم توانسته ایم بخش بسیار بزرگی از شرکت ها و عمده فروشان زعفران را پوشش داده و کار طراحی و چاپ بسته بندی آن ها را به هر تیراژی انجام دهیم.

ظروف بسته بندی کریستال گوهر زعفران

انواع روش های چاپ روی پاکت های زعفران

حتما از نزدیک بسته بندی های زعفران را مشاهده کردید یا نمونه ای از محصولات رقیب را برای بررسی و تست خریده اید. اگر بخواهیم به صورت کلی روش های چاپ روی پاکت زعفران و بسته بندی را برای شما توضیح دهیم به شرح زیر است.

پاکت های بسته بندی متالایز

پاکت های متالایز به یک نوع کاغذ گفته می شود که از سطحی براق به صورت نقره ای یا طلایی برخوردار است که شبیه سطوح فلزی می باشد که دارای چند رنگ است. این کاغذ ها به خوبی نمی توانند جوهر را به خود جذب کنند.

برای چاپ روی این پاکت ها نیاز به دستگاهی UV است که این دستگاه کارش این است که سریع رنگ های را روی سطح چنین پاکت هایی خشک می کند. در چاپ بسته بندی این نوع پاکت منظور کاغذ متالایز است با چاپ دیجیتال این کار را انجام می دهند.

برای همین اگر بخواهید سفارش این نوع پاکت را بگیرید به تعداد بسیار زیادی باید سفارش دهید. این یکی از معایب این کاغذ ها می باشد. چون برای شرکت های چاپ صرفه اقتصادی برای تعداد کم وجود ندارد.

ناگفته نماند که بعضی از شرکت ها لوگو یا برند خودشان را جداگانه چاپ کرده و در آخر برروی این نوع پاکت ها می چسبانند. شما می توانید یک نمونه از چاپ متالایز را در زیر مشاهده کنید.

پاکت بسته بندی متالایز

هزینه این نوع پاکت ها نسبت به پاکت های با جنس مقوایی گلاسه دوبرابر آن می باشد. چون در پاکت های مقوایی کلاسه که از محبوبترین نوع بسته بندی ها است و کاربرد بسیار زیادی در صنعت بسته بندی دارد.

پاکت مقوایی گلاسه

همانطور که در بالا اشاره شد، این نوع پاکت یکی از محبوبترین نوع بسته بندی محصولات است که از آن بسیار استفاده می شود. به دلیل جذب و یکنواختی جوهری که دارند باعث شده از یک چاپ زیبا و خوشرنگی در انتهای کار به وجود آید و رنگ های بسته بندی واقعی تر به نظر برسند.

بسته بندی های عمومی و اختصاصی که گروه ثمین پک انجام میدهد، از جنس مقوای گلاسه 250 گرمی بوده و از مقاومت بسیار زیادی برخوردار است. اگر میخواهید چاپ روی پاکت های مقوایی گلاسه انجام دهید که بیشتر روش های چاپ روی بسته بندی مقوایی، کاغذی و پاکت های وکیوم از همین نوع مدل می باشد.

  • در چاپ بسته بندی زعفران از کاغذ گلاسه، معمولا از چاپ افست یا لیتو استفاده می شود.
  • به دلیل پشتیبانی بیشتر از 4 رنگ معمولا از چاپ افست استفاده می کنند.

اگر نیاز به اطلاعات بیشتری در مورد روش های چاپ روی بسته بندی زعفران دارید، پیشنهاد می کنم مقاله طراحی و چاپ بسته بندی زعفران با برند شما را مطالعه بفرمایید.

محمد قربانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد قربانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09158655490

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: ثمین پک

email icon ایمیل: saffroncan.ir@gmail.com

گروه ثمین پک شما را به خرید بهترین قوطی و بسته بندی زعفران دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما  از طریق واتساپ ارتباط بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید